Doorgaan naar hoofdcontent

Warme kerstwensen

Een kaartje om jullie allemaal warme kerstwensen te sturen! Ik wens jullie heel fijne dagen toe!

Vandaag ben ik druk doende, rond zes uur komt ons bezoek (mijn broer met zijn vriendin, haar vier zonen met gedeeltelijk aanhang en mijn ouders) dus het is lekker volle bak straks! Het grootste gedeelte is voorbereid dus wilde ik nog even snel dit kaartje laten zien tussen de bedrijven door. Morgen gaan we naar mijn schoonouders en daar is de traditie dat we gourmetten. Weinig te koken en voorbereiden, ook wel lekker. Mijn schoonmoeder mag, als het goed is, voor een paar uurtjes naar huis morgen zodat ze ook mee kan eten. Ik hoop at het lukt! 

Toen ik al mijn kaartjes had geschreven en in de enveloppen had gestopt, kwam ik erachter dat ik ze bijna allemaal niet op de foto heb gezet.... Dus ook weinig om te laten zien. Va deze kaart maakte ik wel een foto, deze ging naar mijn ouders. Deze snijmallen heb ik veel gebruikt dit jaar, vind ze zo leuk! Ze mogen voor volgend jaar op herhaling denk ik ;-)


Ik ga naar het aanrecht, zodat ik straks niet hoef te stressen ;-) Fijne feestdagen!



Reacties

Margot zei…
Leuke kaart, gaaf modelletje! Fijne feestdagen!
Mariken zei…
Hele gezellige kerstdagen! Geniet ervan en zeker als je schoonmoeder er even bij kan zijn! Heel mooi kaartje voor je ouders, dit hertje is een topper he?!
Larissa zei…
Echt een prachtig kaartje voor je ouders. & nog bedankt voor je prachtige kaartje, echt lief! Gezellige feestdagen. Wij hebben net gegourmet, altijd goed en lekker.
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
Wat een enige kaart. Dat hertje is zo gaaf! Zag het ook al bij Ellen. En als je wilt dat ik nog een foto maak van je kaart, met alle liefde hoor!
Jij zit nu gezellig met de familie, volle bak inderdaad! Geniet ook morgen van het gourmetten. Ook altijd gezellig.
Lieve groet,
GerJanne
Ellen zei…
Geniet van een hele gezellige kerstavond met allemaal familie om je heen. Morgen lekker gourmetten, heerlijk. Hopelijk gaat dat goed met je schoonmoeder. En ja dat hertje, een topper is het. Vooral op herhaling sturen volgend jaar. Hele gezellige dagen xxx
Je@net zei…
Wat een prachtige kaart is dit, Danielle. Erg leuk modelletje ook.
Bedankt voor de mooie kaart die hier van de week in de bus lag.
Jullie ook fijne dagen gewenst, geniet er samen van!
Nelleke zei…
WoW die hertjes, ik vind ze super mooi. Fijne dagen gewenst en en mooi 2018, groetjes, nelleke
Oj, en nog bedankt voor je mooie kaart, groetjes, Nelleke
Monique zei…
Prachtig kaartje Daniëlle. Ik kan me voorstellen dat ie op herhaling gaat komend jaar.
Fijne dagen gewenst!
Lieve groetjes, Monique
Hey Danielle, hoop dat het etentje gezellig was gisteravond. Deze kaart is in ieder geval zeer geslaagd, ze zijn geweldig deze hertjes en ik had ze nog niet in 3D gezien. Gaaf is dat. Nog bedankt voor je kaartje, hij hangt aan mijn lijntje te pronken. Ben er heel blij mee!
Veel plezier met gourmetten vandaag, hoop dat je schoonmoeder er bij kan zijn!
Rhodé zei…
Prachtig kaartje, Daniëlle! Mooie tinten. Hopelijk was het eten met je familie gezellig. Bedankt nog voor je mooie kaart. Hij prijkt hier op het dressoir. Kaarten die met zoveel liefde gemaakt zijn, verdienen een mooi plekje!
Sarah zei…
Leuk kaartje!
Degene die je mij opstuurde is prachtig. Ik maak er graag een foto van en stuur hem door naar jou. Fijne dag nog.
Maria V zei…
Wat een prachtig geheel. Echt een verrassingskaart. Mooie hertjes ook. Kortom een 10 met een griffel ;)
Diny zei…
Wat een prachtige kaart Danielle!
Groetjes Diny