Doorgaan naar hoofdcontent

Serie in de lift

Gisteren een heel leuk uitje gehad, nog voor mijn verjaardag. Samen met drie vriendinnen Genoten (met een hoofdletter G ja) van een heerlijke high-tea! Een hele middag gezellig bijkletsen en theetje drinken met teveel lekkers om op te noemen..... Een mooie middag!

Vanochtend zag ik dat ik de Craftliners Challenge gewonnen heb met mijn sneeuwvlok kaartje, zo leuk!!

Toen ik gisteren thuis kwam ben ik begonnen aan mijn uitwerking van de Liftchallenge. Ik had meteen in mijn hoofd wat ik wilde maken, maar de tijd ontbrak nog. Dus gisteren en vanochtend mijn plan uitgevoerd! Want komende week is er ook weer weinig knutseltijd....

Ik ging met een sneeuwvlok stempel van MFT aan de slag (ik kan dus ook meedoen met de nieuwe challenge van Craftliners) en stempelde die in vier ombré tinten per kaartje. Ik heb meteen drie verschillende kleuren gemaakt, dan schiet het tenminste een beetje op met de kerstkaartjes! Ik heb een paar setjes van Altenew met vier soorten inkt per setje, ideaal voor deze challenge. Ik heb in het hart van de sneeuwvlokken enamel dotjes geplakt en een tekstje van MFT in zilver gestempeld. De geschulpte stans is ook van MFT. 









Reacties

Je@net zei…
Wauw....wat een super mooie serie heb je er zo van gemaakt, Danielle!
Marjolein zei…
Leuk Daniëlle! En gefeliciteerd met de winst bij de andere challenge. Fijne zondag,
Marjolein
Kaartenkraam zei…
Leuke serie, mooie stans ook met die geschulpte rand en de verlopende kleuren zijn prachtig!
Gefeliciteerd met je prijs, ik weet nu ook hoe leuk het is om met een kaart te winnen!

groetjes van Ank
Sarah zei…
Super mooi! En proficiat met je winnende kaart, ze was ook prachtig!
Ellen zei…
Dat klinkt zeker als genieten met een grote G. Zulke cadeaus zijn de beste, gezellig samen wat doen. Trouwens superleuk dat je gewonnen hebt bij Craftliners met je sneeuwvlok-kaart! dat was ook een hele mooie. En je bent meteen maar door gegaan in de sneeuw. Deze serie is geweldig, prachtig die ombre-tinten. Gaaf dat je weer meedoet bij Craftliners! Dankjewel.
!neke zei…
Prachtige serie !!!!!
En wat gezellig die high tea !!!!
Mariken zei…
En zeer terecht dat je gewonnen hebt met je prachtige kaart bij Craftliners, gefeliciteerd. En dit is alweer zo'n geweldige serie, prachtig hoe de kleuren op elkaar afgestemd zijn! En wat een leuke high tea heb je gehad, klinkt echt heel gezellig!!
wat een leuke kaartjes ! mooi gedaan, die verschillende tinten !
proficiat nog
grtjs,martina
x
Clean & Simpel, mooooooi!
Creatieve groetjes, Anja
schitterende lift, heel toffe reeks zo!
Heerlijk zo'n High Tea en gezellig bijpraten!
groetjes
nancy
Rosina zei…
Heel mooi dit gestempede kaartje Daniëlle...en gefeliciteerd met je winnende kaartje bij Craftliners....dik verdiend hoor ..zo leuk voor je...geniet er maar lekker van....

groetjes
Rosina
Marjan zei…
Wat leuk dat je won, van harte! Het uitje met je vriendinnen klinkt ook helemaal goed, jouw weekend kon niet meer stuk!
Heel gave serie maakte je voor de Liftchallenge!! ja, die setjes van Altenew zijn daar perfect voor, ik heb de mijn ook met zo'n setje gestempeld. Dank je wel voor het meedoen, Danielle.
Monique zei…
Mooie serie kaartjes! En geen wonder dat je gewonnen hebt bij Craftliners. Top!!!
Lieve groetjes, Monique
Cornelie zei…
Heerlijk zo'n dag met vriendinnen, daar krijg je weer energie van!
Ji stempelde zo even een serie kaarten bij elkaar. Mooi stempel is dit zeg. Toffe liften, dank je wel Daniëlle
super serie, leuk idee een serie in verschillende kleuren. Moet ik onthouden.