Doorgaan naar hoofdcontent

Voor de mannen!

Tijdens de Sale-a-Bration periode bestelde ik een "startpakket" bij Stampin'Up. Met als gevolg dat ik nu alvast mocht pre-orderen uit de nieuwe catalogus. Mijn keus was snel gemaakt, deze Happy Birthday stans moest ik gewoon hebben! Met nogal veel mannen in de familie is het best lastig om steeds iets te verzinnen en ik denk dat ik hier veel kanten mee op kan.


Voor mijn eerste kaartje heb ik de stans gecombineerd met de triangle turnabout stamp van Concord&9th. Deze met vier verschillende kleuren groen afgedrukt. Je draait de stempel steeds een kwartslag om een deel van het patroon te stempelen waardoor je met verschillende kleuren kunt werken, echt leuk! De volgende kleurencombi zit al in mijn hoofd ;-) Daarna op maat gesneden en de Happy Birthday uitgestanst. Een aparte tekst uit zwart gestanst, ingelegd en dan kan het puzzelen beginnen met alle kleine stukjes die uit de tekst komen.... lekker zitten plakken!




Challenge: Scr@p-Cards Challenge Blog - Challenge 96 - maak je eigen achtergrond

Reacties

Sarah zei…
Leuke kaart!
Marjan zei…
Wat gaaf, die achtergrondstempel lijkt me nog best lastig te verwerken of gebruik je dan een Misti? In ieder geval een toffe kaart en een mooie stans voor de tekst, de ster maakt het een beetje stoer en dat is mooi meegenomen voor een mannenkaart.
Bedankt voor je mooie Yupo/acoholink kaart voor mijn verjaardag, wat een verrassing! Lief van je!
Joke de Wit zei…
Prachtig danielle.Gr.joke
Stella zei…
Kijk nu ik dit zie moet ik die stempel ook hebben. Je wordt bedankt haha! Ik wist niet at jij ook aan de SU-demo happening bent begonnen. Of is het puur voor jezelf? Die stans is in ieder geval geweldig. Je kaart vind ik super; prachtig gestempeld. En zo netjes!
Jolanda zei…
Echt een SUper kaart, die stans heb ik ook gekocht maar nog niet gebruikt. Die achtergrond is echt heel erg leuk, ik ga eens kijken waar ik die kan kopen.
Margo zei…
Wat een toffe achtergrond zeg ! Erg mooie kaart !
Je@net zei…
Wat een leuke kaart, Danielle.
Stans en stempels zijn ook gaaf....ben benieuwd naar al die nieuwe mooie spullen die eraan komen!
Larissa zei…
Wat een coole achtergrond, lijkt me nog niet makkelijk te gebruiken.
& ik snap dat je voor de stans gekozen hebt, die doet het zeker goed op mannenkaarten. Heel tof!
Scraptastisch zei…
Een prachtige achtergrond heb je gemaakt Danielle, dat is nog even een klusje geweest en ook de tekst die je erin hebt gelegd is gaaf1
Dankjewel voor je prachtige inzending naar Scr@p-Cards Challenge!
Groetjes DT Gerie
GerJanne zei…
Starterspakket.... mmm.... ben benieuwd of het hierbij blijft! HIhihi...Je kaart is een plaatje. Wat een geniale stans/mask of wat was het? Super leuk om dat te kunnen doen met die verschillende kleuren. Heel leuke achtergrond kun je ermee maken zo te zien. Ook de stans is heel mooi!!
Groetjes,
GerJanne
erg mooi en geslaagde creatie !
grtjs martina
x
Sylvia zei…
Mooie kaart,Daniƫlle.Goede keus het is een prachtige woord stans.

Groetjes,Sylvia.
SUper leuke kaart, en heerlijk als je een beetje iets voor mannen kunt maken, die happy birthday stans is echt leuk!!!

fijne avond liefs Annemarie
dit is inderdaad een prachtige happy birthday!
leuke kaart!
nancy
Danoesja zei…
Hoi Danielle
Wat gaaf is je achtergrond en wat een werk ook om die zo mooi erop te stempelen, het is een supermooie kaart.
Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja
Fabulous design Danielle!
Ja die stans had ik ook al ontdekt, hij is gaaf! Zeker met een achtergrond als dit, hier kun je letterlijk en figuurlijk alle kanten mee op ;-)