Doorgaan naar hoofdcontent

70 jaar.....

Een druk weekend achter de rug. Gisteren fietstocht en bbq van onze buurtvereniging. Aangezien ik in het bestuur zit, is er toch wel altijd wat voorbereiding en opruimwerk voor ons.... Gelukkig troffen we het met het weer, we hebben 30 kilometer gefietst in een stralend zonnetje! Daarna was het nog lang gezellig ;-) Er bleef weinig knutseltijd over maar ik had nog een kaartje liggen dat ik pas heb gemaakt en nog niet geplaatst!


Mijn schoonvader werd vorige maand 70 jaar en bij zo'n "bijzondere" leeftijd vind ik het altijd leuk die op een kaartje te verwerken! Vandaar de grote 70 uit de set Number of Years van Stampin'Up. Ik heb de 70 een paar keer uit karton gestanst en opgeplakt zodat het echt opvalt. Ik had de achtergrond gekleurd, met de inktspetter stempel bewerkt en daar de 70 uitgestanst. Ik wilde deze er dan, met de extra laagjes eronder, weer gewoon op plakken maar vond het te weinig opvallen dus heb de cijfers nog een beetje "bijgekleurd". De tekststempel van Els Brigé heb ik met de kissing techniek gestempeld (tekstempel beïnkt en daarna op een achtergrondstempel gedrukt waardoor je een soort patroontje krijgt). Uitgestanst en het papier in de stans gelaten om ook die achtergrond met distress inkt te kleuren. De basiskaart beplakt met een streepjespapiertje uit een blokje van het Kruidvat. En klaar!




Met dit kaartje doe ik graag mee met de challenge van Knutsels & Kadootjes: een mannenkaart.

Reacties

Je@net zei…
Wauw...wat een super leuke kaart is het zo geworden, Danielle!
Sarah zei…
Deze is ook mooi! Nu zitten we heerlijk in de Ardennen af en toe heb ik verbinding.
Reageren op je post van gisteren doe ik nog als ik alle post thuis weer kan bewonderen. Xxxx
Stella zei…
Dit zijn wel mijn kleurtjes; wow! Mooi design en ik vind die grote cijfers echt top. Tisweereentopkaartje :)
Mariken zei…
Inderdaad, ook dit zijn prachtige kleuren, hou hiervan!! En de Hoeratekst is zo gaaf!!
Marjan zei…
Heel bijzonder kaartje voor je schoonvader, mooi van kleur en design en met leuke spatjes en een leuke techniek! Was hij vast blij mee!!
GerJanne zei…
Klinkt heel gezellig!! En mooi weer getroffen (denk ik)
Je kaart is super. Leuk die kissing techniek. Ik heb er wel van gehoord, maar heb er nog niks mee geprobeerd...
Dank je voor het meedoen bij K&K.
GerJanne