Doorgaan naar hoofdcontent

Guus is geboren!

Eindelijk weer eens zin, tijd, energie en inspiratie om iets te maken! Het was de laatste weken, door vakantie van collega één en ziekte van collega twee, extreem druk op mijn werk. En wat krijg je dan.... Zelf ook minder weerstand en dus ook ziek.... Maar gelukkig, ik ben weer redelijk opgeknapt en had weer zin om achter mijn bureautje te kruipen! 

En dat "moest" ook, want een vriendin is bevallen van haar derde kindje, een zoontje, Guus! Ik had al langer bedacht dat ik een slinger wilde maken met de naam erop. Dus dat werd deze:





Ik heb papier met houtmotief gebruikt uit de Blue Bay Collection van Kaisercraft. Hiermee de vlaggetjes (van de Action) bekleed. Verder van kraftpapier cirkels en sterren uitgestanst. Hier weer houten letters op voor de voorkant (ook van de Action) en houten sterretjes van de Xenos. De achterkant ook versierd, zodat de slinger ook bijvoorbeeld voor het raam kan hangen. Met kleine lettertjes nog een keer de naam en de geboortedatum. Met Stickles de letters bijpassend bij het papier gemaakt. Tja en dan is de slinger af, maar nergens ruimte voor onze gelukswensen...... Dus nog maar een snel en simpel kaartje erbij, een beetje gebaseerd op het ontvangen geboortekaartje met uiltjes:


Een superleuk houten bannertje van Papermania gebruikt, hier nog maar een keer de naam op gestempeld. Papier uit een blokje van Studio Light, het andere was al op ;-) Een leuk houten uiltje op een tak maakt het af.

Nu zag ik dat mee kan doen aan twee challenges, extra leuk! Ik doe dan ook graag mee met deze challenges:
Dutch Card Lovers, uitdaging #252  - gebruik woodfineer op je kaart 
Knutsels en Kadootjes, challenge #34 - gebruik hout op je kaart


Reacties

Je@net zei…
Wat een lieve kaart, Danielle. En zo leuk met die naamslinger erbij!
Sarah zei…
Heel tof gedaan!!!
Sylvia zei…
Mooie kaart,Danielle met een schattig uiltje.Leuk met de bijpassende slinger.

Groetjes,Sylvia.
Mariken zei…
Wat is dat een leuk en origineel idee zeg, zo'n naamslinger! En je uiltjeskaart is ook al zo gaaf!!
Stella zei…
Wat is je naamslinger een beauty! Je kaart vind ik ook helemaal geweldig! Fijn dat je je weer wat beter voelt; doe lekker kalm aan. Superleuk om weer iets van jou te zien!
GerJanne zei…
Leuk zeg!! Dat ben ik ook nog steeds van plan. En wat en geluk dat haar zoon een korte naam heeft. Anders was je er wel een tijd langer mee bezig geweest en dat was niet goed uitgekomen tijdens je ziek zijn. Hopelijk voel je je snel weer helemaal topfit!
Groetjes,
GerJanne
Marjan zei…
Zowel je slinger voor je vriendin als het kaartje zijn supergeslaagd! Mooie kleurtjes ook, waarbij het wood veneer goed past.
Dank je wel voor het meedoen met DCL en doe rustig aan om helemaal beter te worden.
Margot zei…
Superleuk zo'n persoonlijk kaartje met slingertje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.
Monique zei…
Superleuk gedaan! Daar kan geen cadeau tegenop.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique
Heel leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan de DCL.